Pagina's

maandag 2 maart 2009

Speed-Trap lanceert Video en Web Application Tracking

Aangezien wij veel werken met Speed-Trap en staan achter de tool met zijn collecting en visie op hoe dit zou moeten. Kan ik het niet laten onderstaand bericht te plaatsen. Het geeft weer hoe gedetaileerd Speed-Trap kan collecteren en hoe vrij simpel dit kan worden gerealiseerd voor een website. Zij collecteren de data en dan is het aan ons webanalisten het goud te zoeken!

Bericht is vertaald vanuit het Engels wil je het artikel lezen in Engels klik dan op:

http://www.customerthink.com/news/speed_trap_launches_video_and_flash_application_web_tracking

- Speed-Trap lanceert unieke online analytics software die opvangt en analyseert bezoeker interactie met rich media toepassingen, zoals Adobe Flash, Flex, Windows Media Player, QuickTime of Real Player --

2 maart 2009: Speed-Trap, de online klant inzicht software provider, lanceert een unieke mogelijkheid om gedetailleerde gegevens over de bezoekers op hun website 'interactie met rich media toepassingen, zoals Adobe Flash, Windows Media Player of QuickTime via een uitbreiding van hun gepatenteerde Dynamic Collection ™ technologie.

Vandaag de websites zijn niet langer gebaseerd op eenvoudige HTML - ze bevatten veel verschillende actieve technologieën om de bezoeker die zich bezighouden, variërend van een simpele Flash-banner campagne voor een streaming video of interactieve rijke media-applicatie.

Maar traditionele "web analytics" pakketten niet in staat zijn te rapporteren over hoe bezoekers met deze multimedia-toepassingen.

Malcolm Duckett, VP Operations bij Speed-Trap, legt uit, "Een begrip van een bezoeker van de interactie met uw website is niet langer beperkt tot een opeenvolging van bekeken HTML-webpagina's en de duur op elk een. In plaats daarvan websites zijn met behulp van rijke media om een aantrekkelijker en emotioneel met user experience, en zo in staat te begrijpen hoe de interactie met bezoekers en het gebruik van deze functies is essentieel. "

Duckett blijft, "Traditionele oplossingen niet konden identificeren of controleren van het gebruik van rich media. Zelfs de huidige 'flash-staat' Web Analytics oplossingen nodig u extra 'tagging en tracking code naar uw toepassingen. Speed-Trap weer naar de mal door aanpassing van hun Tag-Free technologie om dit nieuwe type van de aanvraag. Gewoon met inbegrip van de Speed-Trap invoegen zal vastleggen van alle gegevens die u nodig heeft - klikken, data entry, vorm indiening, de inhoud bekeken worden, enz. Zo kunt u zien hoeveel van een promotionele video een bezoeker van uw site eigenlijk keek, of de film was overgeslagen naar het einde, of hoe ze gebruikt andere interactieve onderdelen. Dit inzicht in de rijke media-interactie is cruciaal bij het begrijpen van uw klant, hun ambities en doelstellingen, en het beoordelen of uw toepassingen zijn het genereren van een optimaal rendement, of waarbij de meeste zich aan uw doelgroep en waardevolle klanten. "

Met de proliferatie van de Adobe Flash plug-in (geïnstalleerd op 98% van de browsers), veel websites worden ontwikkeld, volledig op een Flash-platform, ontworpen om een zeer interactieve ervaring, maar in een enkele webpagina. Speed-Trap's unieke technologie, die in Speed-Trap Versie 6.2, kan met alle 'gebeurtenissen' in de Flash-pagina, zoals het selecteren van een selectievakje, het invoeren van tekst of het selecteren van een tab - een bedrijfstak.

Gebruik van deze informatie, volledig analytische informatie kan worden gerapporteerd op net alsof het een standaard web-pagina, bijvoorbeeld populairste links, het succes van een formulier etc, hoewel alle activiteiten is er gebeurd binnen de Flash-toepassing.

Duckett legt uit: "Een Flash-toepassing mag worden gebruikt voor het configureren zodat bezoekers hun perfecte auto een fabrikant op de site. Met behulp van onze technologie kunnen we zien of de bezoeker geselecteerde lichtmetalen wielen en vervolgens de geselecteerde toen ze zag de kosten, of dat zij ooit gekeken naar de financiële cijfers, of hun contactgegevens, maar niet klikt u op het aanmeldingsformulier. Al deze activiteiten kunnen optreden binnen de bezoekers' browsers zonder dat ze ooit het indienen van alle informatie op het web, en zo gemist wordt door de meeste analytics pakketten. Toch, dit is belangrijke informatie over bezoekers gedrag en moeten worden uitgezet back-up van het bedrijf om op maat biedt voor het beste effect heeft. "

Hij vervolgt: "Door de integratie van deze gegevens met de andere gegevens van de website, en kunnen ter ondersteuning van een groot aantal mobiele apparaten Speed-Trap is in staat om een uniek compleet beeld van uw klanten ervaringen, interacties en succes.

Voor meer informatie http://www.speed-trap.com/ Nederlandse leverancier http://www.arcade-ebusiness.nl/nl/oplossingen/9